Baby Chameleon

- a Chameleon család blogja -

Apamegőrző? Na még mit nem...

2018. május 07. 11:46 - Daddy Chameleon

Apamegőrző ... Muszáj vagyok kiírni magamból - kinek, ha nem nektek? - kezdtem a posztom az Apás csoportomban, ahol adminként (is) funkcionálok. Ugyanis nagyon felhúztam magam valamin.

Köztudott, hogy van egy baba-mama márkánk a feleségemmel, melynek kapcsán idén januárban elsőként neveztem meg magunkat baba-papa márkának. Sőt! Januárban indítottam egy #babapapa néven futó mozgalmat is. Ez a háttér.

apamegorzo_baby_chameleon.jpg

Kép forrása: Pexels

Na most, a mai napon kaptam egy levelet, egy babás rendezvény szervezőjétől, hogy vegyünk részt a rendezvényen! És, ahogy nézem a helyek elrendezéseit, megüti a szemem valami: apa és gyerek megőrző. Apamegőrző? WTF?

Úgy elpattant az agyam! Apamegőrző? Ha csak magamból indulok is ki, már rohadt sértő. De az egész márkánk, a márkánk hitvallása arra épül, hogy az apa egyenrangú, és a szülés-szoptatáson kívül mindenre képes. De, hadd vonjalak be benneteket is - utaltam itt az apa csoport tagjaira is, de minden más apára is, aki olvassa ezt a posztot: rajtatok is látom, lényegében minden megszólalón, hogy odáig vagytok a gyermekeitekért, és tűzön-vízen át mindent megtesztek értük! Részt vesztek az életükben, büszkék vagytok a közös fotókra, az első lépésre, szóra, MINDENRE.

Erre ez a rendezvény megőrzőbe akar rakni bennünket.

Apamegőrző ... érted?

Csak én vélek némi párhuzamot e között, és a között, hogy ha azt mondaná valaki, hogy az anya helye "A" gyereknevelés, és semmi más, akkor kitörne a botrány? Az apának meg mindenképp apamegőrző kell - még ha tudom is, hogy ez egy szarul rögzült, viccesnek szánt szókép?

- Ide a rozsdást, hogy köztünk is van sok apa, aki legalább annyira okosan tud vásárolni, mint a párja.

- Hogy van, aki már nem egyszer vette át akár napokra is a teljes gyermeknevelést az anyától - bármilyen ok miatt is -, és láss csodát: a baba él és virul!

- Hogy mi sokszor praktikusabban tudunk vásárolni - de mondjuk így: ugyanolyan praktikusan, mint egy lelkiismeretes és tudatos anyuka.

- És biztos nem én vagyok az egyetlen, aki nem ritkán gyorsabban pelenkázok, és jobban hárítom a kis nindzsánk rugdalózását öltöztetéskor, mint anya.

Azt szeretném leszögezni, hogy nagy jó, hogy vannak programok az anyáknak! Kell nekik, megérdemlik, menjenek, ismerkedjenek, szerezzenek akciós cuccokat, stbstb. De, hogy az apákat bárki is e téren másodhegedűsnek akarja-merje beállítani -na az elfogadhatatlan. Megint csak mondom: általánosításról beszélünk.

Ezennel hivatalosan is kijelentem, hogy szabotálni fogok minden rendezvényt, ahol ez megtörténhet!

 

Na, máris jobb. Köszönöm, ha elolvastad.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babychameleon.blog.hu/api/trackback/id/tr8713897424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása