Baby Chameleon

- a Chameleon család blogja -

Apa Akadémia és #babapapa

2018. február 23. 03:45 - Daddy Chameleon

Néhány hete felvettük a kapcsolatot Léder Lászlóval, az Apa Akadémia alapítójával és vezető pszichológusával. A cél nem volt más, mint, hogy bemutassam neki a #babapapa kezdeményezést - és azt mondhatom, sikerrel jártam.

Nem csak meghívott a következő rendezvényükre, ahol Az apaság születése volt a téma, de lehetőséget adott arra is, hogy beszéljek röviden a mozgalomról.

babapapa Apa Akadémia előadás - Kézzel készített baba-mama kiegészítők, ajándékok - Baby Chameleon

Fotó: Baby Chameleon

Amit nem csak hálásan elfogadtam, de jó szívvel meg is tettem. :)

babapapa Apa Akadémia Tóth Adorján - Kézzel készített baba-mama kiegészítők, ajándékok - Baby Chameleon

A szelfizést még gyakorolnom kell :) Fotó: Baby Chameleon

Bevallom, kicsit izgultam, mert ritkán adok elő közönség előtt. Nem is eresztettem bő lére a mondandóm, lényegében csak elmondtam, hogy mit értünk #babapapa-ság alatt, hogy hogyan lehet csatlakozni a mozgalmunkhoz akár magánemberként, akár vállalkozásként.

Ajánlott cikk Apa Akadémia #babapapa - Kézzel készített baba-mama kiegészítők, ajándékok - Baby Chameleon

Persze, nem az én mondandóm volt a legfontosabb - hihetetlen érdekes tények hangzottak el az apaságról, az apa szerepéről a családban és a világban. Ha tudni szeretnéd, hogy mit hoztunk el az előadásról, olvasd el a bejegyzésünket, melyet IDE kattintva találsz meg.

Például tudtad, hogy az az elképzelés, miszerint a családtervezés csak a nők dolga, már elavult?

Na ezt add össze!

Ha pedig érdekel benneteket egy szerintünk igazi #babapapa téma, az Apa Akadémia előadásairól az apaakademia.hu -n és a Facebook -on is tájékozódhattok!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babychameleon.blog.hu/api/trackback/id/tr5813691244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása